Klantenservice

Suggesties

Wij streven naar een zo goed mogelijke dienstverlening, waarbij al onze klanten tevreden zijn. Daarom staan we altijd open voor goede ideeën. Heb je suggesties, dan horen wij dat graag. Vul bijgevoegd formulier in en verzend het via de site. We bekijken of het idee bijdraagt aan onze dienstverlening. Ook laten we je weten wat we ermee gedaan hebben. Alvast dank voor het meedenken.

Klachten

Ben je ontevreden over ons werk? Dat kan natuurlijk ook gebeuren. We doen uiteraard ons best om dit te voorkomen dus willen we graag weten waarom want daar kunnen we vaak veel van leren. Een klacht kun je bij elke medewerker van Welzijn Lelystad melden. Deze zal samen met je zoeken naar een oplossing. Ben je nog niet tevreden? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@welzijnlelystad.nl. In veruit de meeste gevallen komen we er dan alsnog wel uit.

In onze klachtenregeling staat hoe je een klacht kunt indienen en hoe er met de klacht wordt omgegaan. Je kunt hier het  Klachtenreglement Welzijn Lelystad downloaden.

 

Suggesties en klachten

Hier kun je ideeën, suggesties of klachten aan ons kenbaar maken.
  • Geaccepteerde bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, doc, docx, pdf, txt.
    Hier kun je optioneel een bestand bijvoegen ter ondersteuning van je idee, suggestie of klacht. (Max 5 MB)